środa, 29 października 2014

Aktualizacja danych :)


Strasznie długo nie pisałam, być może dlatego, że czuję się wspaniale od bardzo długiego czasu. Troszkę zmieniło się w moim życiu od tego czasu :)

Po pierwsze urosły mi włosy! Niby wiadoma sprawa, ale jak ważna dla mnie. Chyba każda z nas, która je utraciła wie jak są ważne dla dobrego samopoczucia i akceptacji siebie. Już nawet nie narzekam, ze wyglądam trochę jak pudel, bo mam ich jeszcze więcej niż kiedyś, a do tego kręcone. Mam nadzieję, że gdy włosy będą jeszcze dłuższe, ich skręt będzie jeszcze ładniejszy :)

Po drugie udało mi się zrzucić co nieco. Mowa tutaj o centymetrach i kilogramach rzecz jasna! :)
Prowadzę na pewno dużo lepszy styl życia niż kiedyś, mój chłopak zaraził mnie aktywnością fizyczną i dążeniem do poprawy sylwetki i dzięki temu dziś cieszę się lepszym samopoczuciem w swoim ciele niż rok temu. Choć jeszcze dużo jest do poprawki, warto cieszyć się małymi sukcesami.

Po trzecie od kilku miesięcy zamieszkał ze mną piesek! :) Słodki łobuziakowaty cocker spaniel. Od początku śmiałam się, że jest podobny do mnie (ze względu na rudo-blond sierść, tak jak moje włosy i pokręcone uszka). Był taki malutki, a teraz ma 8 miesięcy :)








Jak dotąd wszystko z moim zdrowiem w porządku i oby tak było dalej. Polubiłam swoją nową rzeczywistość i nie mam zamiaru się z nią rozstawać :)

2 komentarze :

  1. bardzo cieszę się, że wszystko u Ciebie w porządku.
    tak długo się nie odzywałaś, że bałam się, że coś się stało złego...
    choć z drugiej strony brak wiadomości, to dobra wiadomość.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dopiero dzisiaj tu zawędrowałam, ale na pewno zostanę na dłużej!
    Dobrze, że czujesz się w porządku. :) Jaki piękny piesek. *_*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Przyczepiła się do mnie ekipa Hodgkina...

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi